sanningar!

nej nu har jag verkligen jättetråkigt så tänkte skriva lite sanningar om mig själv, haha!
och ni vet säkert som flesta men ändå!

1. jag har fobi för getingar, humlor, spindlar, trappuppgångar på kvällarna, cykelförråd och socialfobi
2. jag har levt utan min mamma i 4 år
3. min styvmamma avled den 3 oktober, saknar dig <3
4. mina absolut favoritfärger är rosa och svart
5. min pappa är mitt allt, verkligen!
6. min allrabästavän är robin
7. den enda barndomsvännen jag fortfarande har kontakt med är josse och hon betyder skitmycket för mig!
8. utan musik finns inte jag, det är det första jag startar när jag sätter mig vid datorn
9. jag röker
10. jag är beroende av cola
11. jag älskar mina syskon mer än allt
12. min styvmammas dotter är den som gör att jag fortfarande kämpar, all kärlek till dig mandis <3
13. jag tar tabletter för mitt mående, lugnande och sömntablett
14. jag verkligen HATAR folk som är uppmärksamhetsberoende och tror dom är bäst och snyggast
15. jag har hoppat av skolan men ska ändå ta studenten
16. jag ska snart till ett familjehem
17. jag har en syster jag inte haft kontakt med på 2 år
18. jag bor hos min bror och hans flickvän
19. jag går alltid med en hårsnodd på handleden
20. folk säger att jag sjunger bra




Kommentarer
Postat av: maria

älskar dig oxå mest av allt .... kan inte förklara med ord ... min fina becca <3<3<3

2012-03-19 @ 19:34:59
Postat av: becca

fina syster <3<3<3

2012-03-19 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0