lägg ner

nu skriver jag för SISTA gången allmänt om saken som ni hakat upp er på
hädanefter när ni kommenterar kommer jag radera kommentarerna
för ni säger ni är vuxna
men då är ett bra exempel
BETE ER SOM VUXNA MÄNNISKOR DÅ!

det som har hänt är fruktansvärt rent ut sagt
hemskt verkligen
men ska JAG få lida för pappas handlingar?
är inte pappa gammal nog till att ta konsekvenserna själv?
som pappa sa i telefonen för någon dag sen,
ni är patetiska
det är det rätta ordet för er
och att dra in amanda i detta?
ska ni inte vara glada istället
att jag hade amanda hos mig hela tiden?
att jag hade med henne på polisstationen till halv ett på natten?
att jag inte vittnade betyder inte att jag accepterar det pappa har gjort
och förlåter det
det betyder inte att jag inte saknar lotta
för det gör jag oerhört mycket
ni vet inte hur det är att leva ett liv i tårar
somna med tårar, vakna med tårar, drömma mardrömmar varje natt
vakna av att jag skriker
NI VET INTE
och då ska ni inte yttra er om det heller
för jag lovar,
ni hade inte kunnat vara mig för en dag
hade ni fått prova på mitt liv
hade ni velat byta tillbaka efter en timme
det ni tänker på är lottas familj
det gör vi alla
men kan ni inte se det från alla håll?
jag älskar min familj
och även lottas familj
och så kommer det alltid vara
jag sörjer och bearbetar fortfarande
ni tror det är en dans på rosor va?
för det är det verkligen inte
och sitt inte och kränk MIN pappa på MIN blogg
okej om ni pratar om han
det rör mig inte ens i lilltån
för ALLA har åsikter om det som hänt
men gör då det varken på min blogg eller facebook
varenda liten kommentar som kommer in kan jag anmäla
sen spelar det ingen roll om där står namn eller inte
för dom kollar upp det
t.om mina syskonbarn beter sig bättre än er!
men tack för att ni har gjort mina dagar roliga,
för har verkligen suttit och skrattat åt er så patetiska ni är!
och min tatuering betyder inte heller att jag har förlåtit eller accepterar det pappa gjort
den står för all KÄRLEK min pappa har gett till mig under alla åren
när inte mamma gjorde det
så hädanefter, sluta taffsa på tangentbordet
och tänk på vad ni skriver

puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fantastiskt bra skrivet. Kram på dig Becca

2012-03-15 @ 16:34:40
Postat av: becca

tack lisa! kram

2012-03-15 @ 16:54:26
Postat av: Maria

Hej, jag har följt din blogg ett tag nu, sen jag fick syn på den helt enkelt.



Känner inte dig, kände inte heller Lotta, men jag har en kompis som kände henne. Såklart har jag följt allt som hänt.. Har även läst alla påhopp i din blogg och jag nästan spyr inombords! Ingen som inte har varit med om samma sak som du vet hur du känner dig och jag antar att det inte är så många.. Iaf så är jag djupt imponerad av den styrka du verkar besitta.



Så stå på dig o håll huvet högt, du är den du är och var stolt över att du har den styrkan du har!



Massa kärlek!!



PS, Ett tips bara, om du vill slippa alla idiotiska kommentarer så lösenordsskydda bloggen och lämna bara ut det till folk du vill ska läsa.. Och så mig då för jag vill fortsätta följa dig!

2012-03-15 @ 19:38:52
Postat av: becca

tack maria! äntligen en vettig människa som skriver!



jo har faktiskt funderat på det, men ju mer dom skriver, desto större anledning kan jag ha att anmäla, haha. låter kanske lite så, men lust att anmäla alla idioter som håller på.

dom tycks inte förstå att man kan älska sin egen familj och lottas familj på samma gång just för vad pappa gjort!



men tack för dina ord, värmde verkligen!

2012-03-15 @ 20:05:50
Postat av: marika

Hej kände inte lotta iheller men varför hoppar folk på dej man vet ju inte vad man själva hade gjort i en sådan situation. Stå på dej och låt inte folk klanka ner på dej.

2012-03-15 @ 22:17:21
Postat av: becca

tack marika, det värmde!

tyvärr är det inte alltid så lätt att bara stå här och ta emot ord från höger och vänster.

det bara kokar i mig..

2012-03-16 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0