jag saknar dig

måste få skriva av mig lite nu när inga idioter kommenterar!

förlåt
förlåt för allt
alla gånger vi bråka
alla gånger jag skrek
alla gånger jag smällde med dörrar
alla gånger jag fick dig att tveka
alla gånger jag fick dig att vilja lämna oss
alla gånger jag fick dig att gråta
alla gånger jag fick dig till sömnlösa nätter
förlåt!
if i could turn back time..
jag insåg inte vad jag hade förrän jag förlorade det
jag hade dig
jag hade mandis
mandis kan jag fortfarande träffa
om jag bara kunde få träffa dig
en sista gång
så jag kunde få krama dig
så jag kunde få säga förlåt
men vi hade också våra galna dagar
när vi var på ikea och du blev av med din handväska
så dom fick ropa upp ditt namn i högtalaren
medan du rusade iväg stod jag där med mandis
och alla log mot oss
eller när vi bakade
och du skrattade för jag fick massa under naglarna
eller när du drog ett skämt
och jag inte fattade så vek du dig av skratt och sa blondin
eller när vi var ute och dansade
jag följde med bara för att få vara med dig, mandis och pappa
eller när vi spelade wii eller sjöng singstar
till långt in på natten
eller när jag låtsades va sjuk
så ringde du och sjukanmälde mig utan att pappa visste
eller när vi satt på balkongen och sjöng
så grannarna fick stänga sina fönster
eller när vi var på vällingeblomman
och alla trodde att du var min mamma och att mandis va min
så kul vi hade åt det efteråt
eller när vi spelade minigolf
och jag tog hand om mandis hela kvällen
eller på min kusins bröllop
vi dansade hela kvällen och natten
kom tillbaka? :'(
jag saknar dig något så fruktansvärt
vill bara springa hem till er och skrika förlåt
vill bara att mandis ska kasta sig i mina armar
och säga "ecca" och du ler och säger "lillasyster och storasyster"
snart 6 månader har gått, ett fucking halvår!
KOM HEM! :'(

Lotta Sussanna Andersson
7 januari 1986 - 3 oktober 2011
jag älskar dig
vila i frid, världens bästa styvmamma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0