~120330

helluuuu!
idag gick jag upp vid 11 eller något
sen åt jag chips och drack påskmust till frukost, mums!
har kollat något avsnitt av gossip girl
och nu nördar jag facebook
roligt liv? eller nått..
men nu måste jag skriva av mig lite
det finns så många som kommer till mig med sina problem
det kanske är för att jag varit med om så mycket under mina 18 år?
ja jag vet inte faktiskt
men jag älskar att hjälpa andra, och så kommer det alltid vara
men ni mår jättedåligt över att ha brutit en nagel, fel hårfärg, pojkvän/flickvän gjort slut osv
men tänk på dom som har det värre
dom som verkligen vet vad tårar är
jag är singel, utan mamma, utan pappa, har haft anorexia, har nästan blivit inlagd på psyk,
styvmamma som avled, bästavän som tagit självmord
men här står jag idag, starkare än någonsin av mina erfarenheter
och jag om någon VET att allt blir bra
det gäller bara att ge det tid
man kan inte ge upp
för ingenting löser sig då
en dag står man på toppen
och kollar tillbaka på sitt liv
och man kommer vara glad över att man inte gav upp
hoppet är det sista som lämnar en
ta en dag i taget, så blir allt bra igen
"efter regn kommer sol"


love too u! / becca






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0