~120312

hejsan!
idag gick jag upp kl typ halv 2 eller något, haha men vakna tidigare!
sen har jag faktiskt bara varit hemma, passat lille liam en stund osv
snart ska vi äta sen blir det väl tv eller något!
äntligen lämnade hannah w big brother igår, åh som jag har velat det länge :D

att detta aldrig kan få ett slut, ärligt?
rättegången har varit, jag vittnade inte, that's it.
LEV MED DET
så som jag försöker göra!
och smutskasta min mamma?
det kan vara möjligt
en bra mamma kastar inte ut sitt barn, eller?
nej hon är ju så underbar och omtänksam verkligen
som har bjudit in mig till hennes hem 2-3 gånger på 4 år
som inte ens skriver ett sms till mig och frågar hur jag mår
som bara pratar om allt i hennes liv
som inte ens tog emot mig i HENNES hem när detta hände
jag bor hos min bror om ni har glömt det?
för mina syskon, det var DOM som tog emot mig
inte hon
men hon är ju så omtänksam och bryr sig ju verkligen om mig.
ta reda på fakta innan ni öppnar käften EN gång till
och får en polisanmälan.

pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ger folk aldrig upp..? Lider verkligen med dig Bääx, jag har ju både sett och hört både det ena och det andra som är så fel emot dig ifrån många olika håll. Du vet vilken sida jag står på, love you <3

2012-03-12 @ 19:33:34
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/
Postat av: nikolina

Becca, jag vet hur svårt det är men skit i dumma kommentarer från folk. Ingen vet det du vet och ingen vet absolut hur det känns att ha det som du har det.. den vägen i livet du väljer är upp till dig själv. Men stå på dig och gör det som känns bäst och sen alla dessa dumma kommentar "spotta" dom i ansiktet och skit i det.. dom gör allt för att trycka ner dig, jag vet hur det är.. Jag har också gått igenom mycket och vet hur det är att få dumma kommentarer av folk, men det är ingen av dom som vet hur man känner. Fast vi inte pratar längre så, finns jag för dig<3

2012-03-12 @ 19:35:39
Postat av: Lisa

Du är en så vis tjej och har upplevt så mycket i livet som du egentligen inte borde ha gjort i din ålder. De som kritiserar dig har inte 10% av din livserfarenhet och ser bara det som de har framför ögonen. Du står alltså högt över dem när det gäller livserfarenhet - vilket ju gör att de helt enkelt inte fattar vad det handlar om. De lever i sin lilla ankdamm..... och kan inte se över kanten.... på det som händer över deras horisont.... De hade inte klarat av att gå i dina skor - sträck på dig, var stolt över att du står upp för dig själv.... Du är så duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och så stark!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-13 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0