~120307

hej alla :)
idag vaknade jag vid 10, skönt för en gångs skull!
sen åt jag, bror och hans flickvän frukost, bullar blev det idag.
sen nu sitter jag och vänta på att kl ska gå, haha ska va på bup halv 2!

och sen har jag fått en kommentar, väldigt patetiskt om man säger så.
skulle jag ljuga om vad som hänt i mitt liv?

"min mamma kastade ut mig när jag var 14 år.
jag bor hos min bror för min pappa sitter inne.
ska ta studenten till sommaren.
Alla dessa punkter är bara lögner,din mamma kastade inte ut dej,din pappa är en mördare och du har hoppat av skolan.Lär dej att tala sanning och sluta sprida lögner."

så stod det.
så nu måste jag bara fråga till dig "anonym"
hur vet du att min mamma inte kastade ut mig?
var det därför hon sa att jag skulle hålla mig borta därifrån och dagen efter stod mina grejer på trappan hos pappa?
för att hon inte kastade ut mig?
och min pappa är mördare?
absolut inte
har han någongång rört någon innan?
aldrig
och ja jag har hoppat av skolan, och det har jag också skrivit,
men enligt rektorn får jag ta studenten i vilket fall som helst
så snälla, innan du/ni öppnar käften så lär känna mig och min familj
för du/ni tycks veta mer om mig och min familj än vad jag själv vet ;)
skrämmande att folk är så uppmärksamhetsberoende :)

peace!

Kommentarer
Postat av: Anna <3

<3 Instämmer ^^

2012-03-07 @ 12:36:55
Postat av: becca

hahaah bra syster! <3

2012-03-07 @ 12:39:53
Postat av: Bosse

Hur var det egentligen den där kvällen (eller dagen) då din mamma "kastade" ut dig? Kanske finns det två sidor i den här historien? Var det inte så att din mamma gav dig en valmöjlighet: antingen åka till din pappa eller låta bli.



Livet verkar vara fullt av val och när man väl gjort ett val så avvisar man samtidigt alla andra möjligheter, kanske för alltid. Om du hade vetat vilka konsekvenserna blev av att du åkte till din pappa, så hade du kanske aldrig åkt.



Din mamma ansåg kanske att du hade gjort ditt val, och därmed fanns det ingen plats för dig eller dina saker längre. I så fall slängde ju inte hon ut dig, utan då valde du själv. Kanske varnade hon dig om vad som skulle hända om du stack den kvällen. Om hon gjorde det och du ändå stack, ja, då är det DU som är ansvarig för ditt val, och ingen annan.



Sen det här med din pappa som mördare. Du skriver "har han någonsin rört någon innan". Men ja! Du skrev ju häromdagen att det var han som ströp sin sambo, så då är han väl en mördare, eller?



Ps: Jag är inte personen "anonym". Första gången jag kommenterar på din blogg. //Bosse

2012-03-07 @ 15:34:15
Postat av: Anonym

Som jag skrev tidigare så har jag känt dina föräldrar i över 30 år och din pappa har varit sjuk länge.Tänk om det hade varit din mamma som blivit offer eller någon av er barn? Din mamma är en mycket fin och omtänksam mamma.Du borde skämmas som smutskastar henne så.

2012-03-12 @ 06:07:03
Postat av: maria johansson

e man 14 år så väljer man själv om var man vill vara ... mamma eller pappa ...... o just denna dagen ville becca till vår pappa o umgås med honom lite o vad gör det..... ???? mamma e inte den skyldiga i detta i heller då det e den mannen hon lever med idag .... den dagen han kom in i mammas liv så förändrades hon o tog avst¨ånd från oss alla ..... som sagt anonym ... du säger du känns oss i hela vårt liv .... men tydligen inte då du inte vet ett skiit om sanningen

2012-03-19 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0