~120303

hejsan alla!
inatt var jag hemma kl halv 4 efter en visit på sjukhuset då min killkompis blev slagen, usch!
sen gick jag och syster till max! och sen stack jag hem och försökte sova men gick inte..
somnade nog vid halv 6 sen vaknade jag hela tiden..
sen ringde klockan halv 9 då jag skulle vara i pappas lägenhet vid 10
så bara att pallra sig upp!
sen var jag där ett tag och donade lite
och sen stack jag och syster till en kompis för att se hur han mådde idag
så stanna vi där ett bra tag sen följde jag med syster hem för att äta
och nu sitter jag äntligen hemma igen, haha!
vet inte om det blir utgång ikväll eller om det blir en hemmakväll, får se sen! hihi

love too u! / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0