~120302

hej alla!
till en början vill jag bara säga förlåt till några jag kallade trög
pga alla frågor som frågades
inte okej att skriva så men blev så ledsen och arg då jag fortfarande försöker och bearbeta
och det hade inte varit en alls bra dag
så förlåt så jättemycket!
idag gick jag upp halv 9, stack iväg med syster till bup
för att passa hennes son undertiden!
sen blev det stan med syster och Lina, mysigt!
sen kom jag hem, men sen orka jag inte sitta still så stack ner på gården och snacka med Terese och Emma
hahahaha!
sen ringde josse och ville att jag skulle komma till stan igen
så stack ner till henne, sen kom även hennes pojkvän
så vi satt och åt glass och drack milkshake, mums!
så nu är jag äntligen hemma och ikväll blir det utgång med älskade syster och bästa Johanna!
upp tidigt imorgon för att tömma pappas lägenhet
och sen på kvällen imorgon blir det utgång då med, fullbokad helg kan man säga!
nu ska jag knäcka första ölen och ta en cigg
ha en bra helg för det ska jag ha :D

love too u! / becca



håll ögonen öppna var du än går
du vet aldrig var dina vänner står

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0