svar på frågestunden

1. Varför modellar du inte längre? - jag tröttnade helt enkelt, asså det var ju roligt och så men det blev för mycket.
2. Ska du ta studenten eller gå om nåt läsår? - jag ska ta studenten till sommaren
3. Vad är du mest nöjd med på din kropp? - ögonen, mitt hår och händerna
4. Hur många ggr/dag tar du "antidepp"? - en gång, sen tar jag ju lugnande med men det varierar på hur jag mår. men upp till 3 ggr/dag kan jag ta lugnande.
5. Vem betalar allt för dig? (typ när man bodde hemma så betalade ju ens föräldrar för en lixom). - socialen
6. Hur många cigg röker du om dagen? - det varierar men ett halvt paket kanske
7. Hur var du som barn? - jag var ganska tystlåten, ville gärna vara för mig själv. men ju äldre jag blev, ju mer kaxig blev jag.
8. Hur ofta dricker du? - varierar helt, berors på humöret
9. Saknar du någon/något? - jag saknar många
10. Kan du säga något som brukar hända i dina drömmar? - går tyvärr inte in på det
11. Vad gör du när du känner dig ensam? - startar musik
12. Brukar du hälsa på din far i fängelset? - får inte, han sitter häktad nu bara i väntan på rättegång
13. Skulle du kunna tänka dig att vara med i en dokusåpa? - yes
14. Vad tror du meningen med livet är? - tänker jag på många gånger, vet inte faktiskt
15. Om du skulle bli med barn idag, skulle du då göra en abort eller behålla barnet? - ja, jag skulle behålla barnet
16. Har du varit utomlands än? - nej
17. Har du blivit erbjuden knark? - ja
18. När grät du senast? Varför? - går jag inte in på
19. Tror du att alla föräldrar älskar sina barn? - inners inne på föräldrar så tror jag dom gör det, vissa har svårare att visa det än andra
20. Vad är din favoriträtt? - kyckling, ris och currysås


det är många som undrar varför min pappa har åkt in, men jag tänker inte gå in på det. det kan hända jag berättar det en dag, men det dröjer.

love too u! / becca


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har känt dina föräldrar sen din äldsta syster föddes, att din pappa skulle mörda en människa har jag väntat på länge.Om du visste så mycket skit din mamma fick stå ut med under alla åren.Så många gånger han jagat och hotat henne med kniv eller slagit henne.Jag fick gå emellan många gånger och stoppa din pappa.Annars hade din mamma inte levt idag.Jag har mycket att berätta men jag har lämnat uppgifterna till åklagaren som bevis till domen kommer.

2012-03-09 @ 06:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0