ändrade planer

jappjapp, ändrade planer. har inte mått så bra idag, yrsel, illamående osv.
så blev inte att passa systers barn idag :(
menmen, har tagit det lugnt och vilat en stund så får vi hoppas det går över snart!
ikväll blir det nog någon film eller något, mys :)
tänkte faktiskt att jag skulle skriva 10 sanningar om mig själv nu så ni får veta lite ;)

1. jag har fobi för getingar och humlor
2. jag har socialfobi och klarar inte mycket folk, och har svårt att träffa nytt folk
3. min mamma kastade ut mig när jag var 14 år
4. min allra bästavän är robin, han känner mig utan och innantill
5. jag tycker inte om kattungar
6. jag bor hos min bror för min pappa sitter inne
7. jag är beroende av pringles och cola
8. jag har mått dåligt sen jag var 9
9. jag har 5 syskon som jag älskar mest på denna jorden
10. musiken är det som har fått mig kämpa vidare när allt varit skit

love too u! / becca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiiiiiit va länge sen! ;) Äntligen tillbaka! Trodde aldrig att du skulle komma tillbaka, varit evigheter sen. Några följdfrågor,hehe



1. När började du få social fobi? hur går det då i skolan tex?

2. Har mamman ännu inte hört av sig? Träffar du verkligen inte hon?

3. Varför sitter pappan inne? Vem är dina föäldrar då?

4. Vem är det 5:e syskonet? Förut nämnde du bara 4.

5. Tar du nåt antidepressivt medel? Vilket i såfall?



Så underbart att du e tebax :)



Kraaam /Simon

2012-01-24 @ 22:35:57
Postat av: becca

hejhej! haha skönt att någon tycker det är roligt :)



1. för ungefär ett år sen, jag går inte till skolan mer helt enkelt, har gått så långt. men dom ska leta praktik till mig nu som jag ska ha fram till studenten i juni :)

2. nej jag träffar verkligen inte min mamma, hon gjorde sitt val helt enkelt :)

3. det vill jag tyvärr inte gå in på. jag bor hos min bror, har ingen direkt förälder.

4. amanda, min styvsyster eller hur man ska säga, men hon är som en riktig lillasyster för mig.

5. jag går på mirtazapin som är sömntablett, men det funkar som antidepressiva på dagen :)



kram

2012-01-24 @ 23:29:51
Postat av: Anonym

min mamma kastade ut mig när jag var 14 år.

jag bor hos min bror för min pappa sitter inne.

ska ta studenten till sommaren.

Alla dessa punkter är bara lögner,din mamma kastade inte ut dej,din pappa är en mördare och du har hoppat av skolan.Lär dej att tala sanning och sluta sprida lögner.

2012-03-07 @ 05:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0