~120126

hejsan alla!
måste börja med att jag duschade igår, så skulle jag ta på mig ett par håliga byxor så stack jag in foten i ett av hålen, hahahahahah! sen idag så satt jag och åt chips så kände jag att det började strama i tungan, så satt jag och bet på tungpiercingen, hahaha hur lyckas jag?! ;o
iallafall, imorse blev det en långpromenad med syster, härligt :)
sen stack vi till åhléns så jag kunde köpa hårfärg, så ikväll ska min andra syster färga mitt hår! efterlängtat.
efter jag färgat håret så ska jag väl hem och kolla på någon film med brors flickvän!
sen imorgon drar jag och syster till skolan för att prata med min mentor angående frånvaron, blivit något fel, haha. sen blir det fantamej utgång på kvällen med min andra syster och hennes kompisar, roligt värre!
nej nu ska jag väl fortsätta att göra ingenting, kanske en cigg skulle sitta fint, haha.

love too u! / becca


ibland blir livet inte alltid som man tänkt sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0