~120123

hej alla älskade bloggläsare!
igår vakna jag rätt tidigt tror jag, eller ja. haha! hemma hos jesper och dom iallafall som vanligt! åt med dom, sen stack jag hem till min älskade bror och hans flickvän igen, hem ljuva hem eller vad man säger :p verkligen längtat efter min sköna säng igen :p sen idag har jag hjälpt till lite med disken och så, nu kollar vi på handboll, äter chips, dippa och dricker cola, mums! härliga måndag :p imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, men det återstår att se helt enkelt, tar dagen som den kommer!
idag är det 3 år och 10 månader sen min bästavän kevin tog livet av sig, saknaden är enorm.
jag hoppas du vilar i frid mitt hjärta!

love too u! / becca



man måste blicka bakåt, för att kunna gå framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0