~120229

hej!
idag vaknade jag vid halv 11, har börjat sova jätteoroligt på nätterna och konstiga drömmar! usch.
inte roligt alls.
men när jag vaknade hade min brors flickvän handlat cola, pringles och cigg till mig, mums!
sen ringde farmor mig för en liten stund sen och gav mig numret till pappa i göteborg :)
så nu får vi ringa han när vi vill och prata hur länge vi vill, lovely!
så blir väl att ringa han ikväll :)
men vad dagen bjuder på får vi se, haha!
tar dagen som den kommer.

love too u! / becca




min fina lillasyster, jag älskar dig pluttis.


Kommentarer
Postat av: Candycat

Fan vad härligt!

du har det för bra ibland ;) <3

2012-02-29 @ 12:11:54
URL: http://nattstad.se/candycat
Postat av: angelica

så härligt det måste kännas att få prata med honom hur mycket som helst!

vi måste ses snart <3 <3 <3

2012-02-29 @ 12:56:52
URL: http://www.nattstad.se/nummersexton
Postat av: Lina

läste ditt tidigare inlägg + kommentarer.

Det är väl trots allt du själv som väljer vad du ska skriva om?

Att kalla Simon trög för att du väljer att blogga om något som hänt i ditt liv..vem är trög? Det är väl ingen som tvingar dig att svara på frågorna, men du måste ju förstå att folk som läser din blogg bli nyfiken på vad som hänt. Antingen svara du och skriver sanningen som du tyckts ha gjort, eller skiter du i de =)

Gillar din blogg iaf.

Fattar inte hur du kan stå på benen som varit med om de du varit.

2012-02-29 @ 14:26:22
Postat av: becca

josse; ellerhur ;) <3



angelica; verkligen! absolit får vi göra dt <3<3<3



lina; santsant, men jag har nämnt tidigare att jag inte vill ha frågor angående det, och ändå fortsätter han? och dessutom har jag sagt att jag drar allt när jag orkar. folk förstår inte att jag fortfarande sörjer och försöker bearbeta. men det går inte med alla frågor dagligen från olika håll. blir så ledsen för att folk inte kan låta mig vara för en stund.. och det var dumt sagt av mig, jag vet. men jag blev så ledsen och arg.. och tack!

2012-02-29 @ 23:30:20
Postat av: Lina

Men förstår du att om du skriver A i bloggen vill folk veta B? Sen får ju du som bloggare bestämma om du vill svara på det eller inte, och om du svarar på frågorna så tror man som läsare att det är ok att fråga =) Sen är det konstigt att du blir arg på någon som frågar(Simon i detta fall) men du är inte arg och ledsen på den som utsatt dig för allt detta tragiska(din pappa)? Nu är jag kanske också jobbig och du blir arg och ledsen på mig med. Men då får du bli det =) Gillar att läsa din blogg iaf.=P

2012-03-01 @ 14:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0