~120228

hejsan alla!
idag vaknade jag kl 12 och var vaken till kl 16 sen sov till kl 18
haha inte bra!
tiden jag varit vaken har jag bara suttit vid datan och kollat på tv!

folk undrar nu om det var min pappa som ströp sin sambo till döds
så nu tänker jag svara på en del frågor som kommit in
men inga frågor utöver det vill jag ha!
ja, det var min pappa som ströp sin sambo till döds.
jag hatar inte min pappa för vad han gjorde, det är ändå min pappa. samma kött och blod.
jag vill träffa honom och prata med honom just för att det är min pappa
han har varit den som funnits för mig i 18 år
visst har jag taggarna utåt, just för vad han gjorde
men det är min pappa
och nej, min pojkvän är inte släkt med min styvmamma
nu vill jag ALDRIG mer ha frågor om det
sagt det förr men ni lyssnar aldrig på vad jag säger
trögt folk finns det gott om :)

peace!

Kommentarer
Postat av: Amiciz ♥

Allt bra med dej sööt? :) ♥ SÖT BLOGG !! :D ♥ Kramisar // Amanda ♥

2012-02-28 @ 20:10:20
URL: http://amiciz.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-02-28 @ 20:15:40
Postat av: Simon

Vad bra att du förklarade...svårt att veta lixom...hoppas du inte menade att jag var trög;)



Vem är typ dina föräldrar nu då?



/Simon

2012-02-28 @ 21:02:00
Postat av: becca

amanda; jodå det är bra :) tack <3



simon; jo faktiskt menade jag det :) har sagt det förr och det är min bror och hans flickvän.

2012-02-28 @ 23:19:53
Postat av: Simon

Tack för dom vänliga orden...jag har hela mitt liv fått höra att jag är värdelös, inget att ha, trög och misslyckad. Till slut tror man på vad andra säger om en, så numera när andra säger att jag är trög så känns det ingenting för jag har redan sagt allting till mig själv redan.



Amore vincit omnia

2012-02-29 @ 06:40:15
Postat av: becca

menade ju inte så, men trött på att alla frågar om vad som hänt osvosv. har sagt tidigare att den dagen jag orkar berätta ska jag göra det också, aight? det handlar om mitt PRIVATA.

2012-02-29 @ 11:58:08
Postat av: Anonym

VITTNA då så svinet får vad han förtjänar för helvete! Han

Har tagit en annan människas liv!!!!

Deathrow<3

2012-03-09 @ 12:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0