~120226

hejsan!
lite ändrade planer, min syster och hennes sambo kom hit och satt och drack innan dom skulle ut
kände bara att jag inte kunde sitta hemma ju
hahahaha
så stack snabbt in och byta om, sminka mig och platta håret
sen börja jag också dricka och sen blev det utgång!
efter krogen stack jag, min bror och en jävla massa till till max, sen stack vi hem
tack för igår alla, sjukt roligt!
så vaknade idag vid halv 12
sen vid 2 gick jag och la mig igen och vaknade ju kl 5
hahahaha!
så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen!
och vill bara säga att jag tycker om min pojkvän jättemycket :D

love too u! / becca



såhär "nykter" var jag innan vi stack ut ;)

Kommentarer
Postat av: Johnny G

Du e så himla vacker Becca

2012-03-09 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0