~120220

hej alla underbara läsare!
igår var jag ute, med underbart folk! tack jimmy, terese, sara, emma, anna, johanna, rosa och jessica för en galen och helt underbar kväll/natt.
fast att jag inte kom in på krogen vi skulle på efter den första, för där var det givetvis 20 års gräns,
så blev lite smått irriterad faktiskt, menmen life goes on!
nu taggar vi nästa helg istället!
då min underbara pojkvän kommer hit också :)
jappjapp, vi blev tillsammans den 18 februari faktiskt,
men var tillsammans 2008 också :p
så vi har hittat tillbaka :)
idag vakna jag 3 eller något, lagom bakis efter gårdagen, gick upp direkt och drack cola och röka!
sen beställde jag och terese pizza, mums!
efter det blev det så ska det låta, mycket roligt
och sen kom äntligen det jag längtat efter, BIG BROTHEEEEEEEEER
galet roligt folk där ska vara med ju, intressant ;)
men snart kallar nog sängen på mig faktiskt, en ny dag imorgon ju :)

love too u! / becca


jag ler inte för att lura er,
jag ler för att lura mig själv att allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Simon

Grattis till den nya kärleken:)

Hur gammal är han? Var bor han? Hur ser han ut? Jobbar/pluggar han? Har ni haft sex än? Vad jobbar hans föräldrar med?



svartsjuka simon ;)

2012-02-20 @ 08:16:32
Postat av: becca

han e 20

bor i trelleborg :)

2012-02-22 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0