~120216

hej alla morgonpigga!
haha,
igår var jag, 2 av mina systrar, farmor och vår faster i pappas lägenhet och sortera lite.
såg också att dom tagit min dator till polisstationen?!
onödigt..
dom kunde iallafall meddelat mig först ;o
sen igårkväll gick jag och min ena syster ut och gick i en timme och rensade hjärnan lite
så vi fick prata av oss
skönt var det!
idag gick jag upp vid lite innan 8, ville bara somna om men var tvungen, buhu :(
sen röka jag och tog det lugnt till kvart i nio, sen stack jag till bup där jag träffa min kurator och läkaren
så skrev dom ut nya mediciner
sen stack jag hem igen och nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan sticka till arbetsförmedlingen på möte!
skönt att det händer saker äntligen :)
sen får jag se vad dagen bjuder på, haha!

love too u! / becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0